wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Bancuri romanesti noi si tari (2)

vineri, 12 august 2011

Bancuri romanesti noi si tari (2)



Obama catre Mubarak
-Hosni, cred ca e timpul sa-ti iei ramas bun de la poporul tau.
Mubarak:
-De ce , unde pleaca?
 
La al 200-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:
- Dragii mei, eu. eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
- Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!
 
În timpul unei lupte, Napoleon zice cãtre ostaºii lui:
- Soldaþi, am o veste bunã ºi una proastã! Cu care sã încep?
- Cu cea bunã!
- Mâine vã schimbaþi ismenele!
- Ieeeei! ªi cea proastã?
- Le schimbaþi între voi!
 
- Domnu' doctor, mi-e teama ca am probleme cu ochii!
- Ce va face sa credeti asta, domnule?
- Pai, de cand m-am insurat, nu mai vad un ban in casa...

Doi nebuni mergeau prin pustiu. Un nebun il intreaba pe celalalt:
- Tu de ce duci butoiul ala in spate?
- Pai mai beau cate un gat de apa cand imi este sete. Dar tu de ce tarai usa aia de masina in spate?
- Pai cand imi este cald, mai deschid fereastra.

Maria zice intr-o zi:
- Ma Ioane, zi-mi si mie o vorba calda, ca de cand nu te-am mai auzit...
Ion zice:
- Marie, sa te arda focul!

In plina iarna, in apartamentul unei familii care a cerut decuplarea de la centrala care furniza energie termica si electrica, un reporter intreaba:
- Ce faceti daca va este frig?
- Ne strangem in jurul lumanarii.
- Dar daca este foarte frig?
- Ne apropiem si mai mult de ea.
- Dar daca este ger, cu temperatura sub minus 20 de grade Celsius?
- In acest caz, aprindem lumanarea...

Un politist opreste un student pe strada pentru a-i verifica actele:
- Asa, vad ca nu lucram....
- Asa este.
- Inseamna ca trandavim pe banii statului...
- Exact, trandavim.
- Se pare ca suntem studenti?
- Ei, cu asta nu pot sa fiu de acord! Student sunt numai eu!

Vine Ion la Gheorghe si il intreaba:
- Cum poate vaca ta sa dea cate 100 litri de lapte pe zi?
Gheorghe:
- E simplu. Totul depinde de amabilitate. Ma apropii de ea si o intreb: "Ce avem astazi, lapte sau carne?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu