wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Bancuri de ras fara bani

miercuri, 10 august 2011

Bancuri de ras fara bani



O calugarita tinerica se duce la doctor : 
- Doctore, nu pot scapa de sughit , ma chinuie de 5 zile !!! 
Doctorul o consulta rapid  si-i spune : 
- Esti  insarcinata  !!!!!!!! 
Calugarita se intoarce la manastire si comunica plangand verdictul..... 
A doua zi stareta se adreseaza doctorului : 
- De ce i-ati spus asta calugaritei noastre ? 
- Am vrut  sa o sperii si sa scape de sughit ... 
- Cel care s-a speriat a fost episcopul, s-a aruncat din turn !!!   

  La un cabinet stomatologic particular,  o doamna din lumea buna : 
- Cum?  300 Ron  pentru extractia unei masele? 
      Doar pentru 5 minute de munca? 
- Daca doriti, o extrag intr-o ora ! 
 
În sala de operaţie, chirurgul striga la  asistent: 
-Anestezie  !!! 
-De-a noastră, sau de import? 
-De import! 
-De import s-a terminat.... 
-Atunci, de-a noastră !!! 
-Nani, nani...
 Bolnavul: 
-Doctore, dupa operatia la amigdale ma doare rau de tot in spate, jos, spre mijloc...insuportabil  !!!!! 
-Eh, e normal, sa te doara putin - o vreme  ....   Ti-am scos un rinichi !!!! 
-Mie ??????   ,  eu n-aveam probleme cu rinichii  !!!!! 
-Oh, stiu, dar aveam eu o obligatie....
 

Un pacient  slab / palid  merge la medicul care l-a operat de curand cu rezultatul analizelor de  laborator . 
Doctorul studiaza si zice: 
-Domnule, am doua vesti pentru dumneata: una buna si una rea. 
Pe care vrei sa ti-o spun prima? 
-Pai....p-aia rea, doctore. 
-Cazul dumitale e foarte grav. Practic mai ai de trait cateva zile. 
-Si vestea buna? 
-Ai venit la timp ! De maine spitalul se transforma in azil ..........

 

La consultatie medicul ii spune pacientului: 
-Nu-mi place deloc cum arati! Cred ca ai deja  o grava afectiune pulmonara. 
Cate tigari mai fumezi? 
-10, cate mi-ati prescris ! Nici una mai mult .... 
-Si inainte cate fumai? 
-Inainte nu fumam deloc .........
 

O prostituata  consultata  la ginecolog... Acesta o intreaba: 
- Domnisoara, aveti pierderi mari in timpul menstruatiilor? 
- Ei, as!... Cinci-sase  sute de euro!...

Duminica, la biserica, o femeie ii zice preotului plangand:
−  Parinte, aseara sotul meu a murit fara lumanare!
−  Dumnezeu sa il odihneasca in pace! Si a avut vre-o ultima dorinta?
−  Da, zice femeia, plangand si mai tare, a zis "Muiere, lasa pusca jos!"

 O femeie la vreo 30 de ani, după ce şi-a rezolvat treburile în capitala de judeţ, voia să ajungă acum acasă şi nu mai avea bani. Se apropie de un taximetrist şi îi spune:
- Uite, tre' s-ajung şi eu în Trescovenii de Sus, dar nu am bani... Cum ajungem acolo ne socotim noi.
- Bine, las' că ne socotim noi pe drum!, zice taximetristul.
După vreo oră, opreşte taximetristul pe un câmp, ia o pătură din portbagaj şi o aşterne pe lucernă. Femeia, îngrijorată, îi zice:
- Vai, dar nu pot să fac asta, sunt măritată, am acasă doi copii!
- Şi ce? Şi eu sunt însurat, am femeie, am copii, dar am şi 40 de iepuri de hrănit, aşa că taci şi rupe lucerna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu