wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Bancuri cu mosi sexosi

sâmbătă, 13 august 2011

Bancuri cu mosi sexosi



- Cum stai cu inima, cu plamanii?
- Foarte bine.
- Dar e ceva care te supara?
- Da, am o problema: cand fac sex, aud fluieraturi in urechi.
- Ce varsta ai mata?
- 83 de ani.
- Pai la 83 de ani ce ai vrea sa auzi, aplauze?

Vine un mosulet de 80 de ani la doctor.
- Domnule doctor, maine o sa ma insor!
- Bine, mosule, cati ani are mireasa?
- 21...
- Doamne, trebuie sa va avertizez, orice activitate sexuala ar putea fi mortala!!
Mosuletul sta un pic pe ganduri si raspunde:
- Bine, daca moare... moare!

In noaptea nuntii:
-Totusi, ai un "clopotel" cam mic!
-Nu-i mic, dar nu-i obisnuit sa bata in marile catedrale.

Cand m-am nascut am avut doua optiuni sa fiu fata sau baiat, eu am ales-o pe a doua, ca am zis ca e mai bine sa termin de supt la un an decat sa ma apuc de la 16

Intr-o toaleta de barbatzi in urma cu 18 ani am dat de un anuntz bestial care suna cam asha: "Nu aruncatzi mucurile de tzigari in pishoare! Se reaprind foarte greu si...pe deasupra miros urat! "


Se intalneste Bula cu un prieten. Bula il intreaba:
- Ce faci maine?
- Pai, merg cu fiul meu sa lansam un zmeu. Dar tu?
- Ceva asemanator. Facem o excursie la munte cu soacra-mea!

Intre prietene:
- Inchipuieste-ti, Gigi m-a invitat la el sa ascult un CD, dar patul scartia asa de tare ca abia se auzea muzica!

Tanarul indragostit se infiinteaza la tatal iubitei :
- Domnule, as dori sa ma casatoresc cu fiica d-voastra .
- Cu sotia ati vorbit deja ?
- Da, dar daca se poate, as ramane totusi la fiica d-voastra

Un tip dupa ce i-o trage unei gagici, fuge repede la carnetelul lui si incepe sa noteze ceva. Tipa, ofensata, ii spune:
- Ce nesimtit esti, ce, eu sunt di n alea sa ma treci in carnet? ...
- Nu te trec, ii raspunde tipul, te sterg! ......








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu